• ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Παρασκευή, 9 Μαΐου, 2025
VimaNews
Advertisement
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Vima News
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

IΩΑΝΝΙΝΑ_2023: Σχετικά με την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος (περιφερειακά parking, ελεγχόμενη στάθμευση)

16 Ιανουαρίου 2025
in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
A A
0
“Ιωάννινα_2023”: “Ψήφο κατά συνείδηση … για το συμφέρον του Δήμου”
Share on FacebookShare on Twitter

Είναι δεδομένο ότι οι κοινωνίες μας σήμερα, καλούνται να αντιμετωπίσουν κρίσιμα προβλήματα που αφορούν μεσομακροπρόθεσμα το μέλλον τους, αλλά και βραχυπρόθεσμα την καθημερινότητα των πολιτών. Κυρίως, προβλήματά που αφορούν την υγεία, την ασφάλεια και τη διαφύλαξη των περιουσιών των πολιτών (πολιτική προστασία), καθώς και τις νέες κλιματικές συνθήκες.
Τα περιβαλλοντικά προβλήματα στους Δήμους είναι πολλά, όπως ρύπανση, ενεργειακό, έλλειψη πρασίνου, πυρκαγιές, λειψυδρία, σκεπασμένα ρέματα και ποτάμια κ.α. Ιδιαίτερα στον Δήμο μας, το κυκλοφοριακό και οι θέσεις στάθμευσης των αυτοκινήτων, ειδικότερα, κατά τη διάρκεια εορτών και αργιών, με την αύξηση των επισκεπτών, το πρόβλημα αυτό οξύνεται και γίνεται πιο έντονο.
Η αύξηση των επιβατικών οχημάτων και η αποσπασματική αλλά και η με ταχύτητα χελώνας εφαρμογή του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) Δήμου Ιωαννιτών, δημιουργούν ασφυκτικές συνθήκες στην καθημερινότητα των δημοτών. Θυμίζω ότι, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε τις κατευθυντήριες γραμμές από το 2013 (εδώ και 12 χρόνια).
Εκτός του ΣΒΑΚ, οι πολιτικές διοικήσεις του Δήμου μας έχουν προτείνει, κατά καιρούς:
• τη μίσθωση οικοπέδου Κληροδοτήματος «Φιλίππου» και τη μετατροπή του σε υπαίθριο χώρο στάθμευσης,
• την ανάπτυξη πλήρους αυτοματοποιημένου συστήματος διαχείρισης οργανωμένων χώρων στάθμευσης ευθύνης του Δήμου, με τα έσοδα του οποίου θα αναπτυσόταν η απαιτούμενη συμπληρωματική συγκοινωνία σύνδεσης με τα περιφερειακά parking, σε συνεργασία με το ΚΤΕΛ Α.Ε.,
και έχουν χρηματοδοτήσει διάφορες μελέτες, όπως:
• η μελέτη για την Ανάπτυξη Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης στον Δήμο Ιωαννιτών, η οποία βέβαια έρχεται σε αντίφαση με τη μελέτη ανακατασκευής διαφόρων οδών (πχ 28ης Οκτωβρίου) καθως η τελευταία απαγόρευσε τη στάθμευση επί της οδού!
• η μελέτη για τη Δημιουργία περιφερειακών parking και ο ορισμός μηχανικού για τον έλεγχο της καταλληλότητας των οικοπέδων, με ευθύνη της ΔΗΑΝΕΤΑΙ.
Επιπρόσθετα και σε αντίφαση με το ΣΒΑΚ, που προωθεί την καταρχήν απομάκρυνση ή και την απαγόρευση του αυτοκινήτου από το κέντρο, σχεδιάζετε να οργανώσετε και να εκσυγχρονίσετε περαιτέρω το parking στα Λιθαρίτσια, ενώ ήδη υπάρχει άλλο στην πλατεία Πύρρου.
Η ανακατασκευή δε, του παλαιού Πανεπιστημίου, επί της οδού Δομπόλη, για τη στέγαση δημοτικών υπηρεσιών, που θα απαιτήσει πολλές νέες θέσεις στάθμευσης προκειμένου να αδειοδοτηθεί, δημιουργεί έναν νέο «πονοκέφαλο».
Επειδή η κυκλοφοριακή συμφόρηση στο κέντρο της πόλης, η έλλειψη θέσεων στάθμευσης για τους κατοίκους και τους επισκέπτες των Ιωαννίνων και τα περιφερειακά parking είναι σοβαρά θέματα και πρέπει να σας απασχολήσουν άμεσα, καθώς η επίλυσή τους είναι επιτακτική ανάγκη, ζητάμε να ενημερωθούμε για τα παρακάτω:

  1. Θα προχωρήσετε, τελικά, στην εκμετάλλευση ως χώρος στάθμευσης, του οικοπεδου του Κληροδοτήματος «Φιλίππου»;
  2. Παραδόθηκε στη ΔΗΑΝΕΤΑΙ η μελέτη για τα περιφερειακά parking;
    i. Εάν όχι, γιατί;
    ii. Εάν ναι, πόσα και ποιά είναι αυτά; Και με βάση ποια επικαιροποιημένη κυκλοφοριακή μελέτη χωροθετήθηκαν;
  3. Γιατί δεν εφαρμόζεται ακόμη η μελέτη της Ελεγχόμενης Στάθμευσης; Τι λείπει; Περαιτέρω μελέτες, οικονομικοί πόροι ή δεν υπάρχει πολιτική βούληση;
  4. Με ποιον τρόπο θα εξευρεθούν οι θέσεις στάθμευσης για το παλαιό Πανεπιστήμιο;
    Εν τέλει, σε ποιες ενέργειες πρόκειται να προχωρήσετε κατά προτεραιότητα, ώστε να καταγραφεί ένα ορατό και απτό αποτέλεσμα που θα απαλύνει τα μείζονα αυτά προβλήματα που απασχολούν ολόκληρη την κοινωνία μας και θα βελτιώσει και τις περιβαλλοντικές συνθήκες στην πόλη, η οποία είναι ήδη επιβαρυμένη και από την αιθαλομίχλη;
ShareTweetShare
Προηγούμενο Άρθρο

Ανεπαρκή μέτρα για το στεγαστικό πρόβλημα σε συνθήκες τεράστιων δυσκολιών για τους πολίτες

Επόμενο Άρθρο

Η ΔΕΥΑ Άρτας καλεί τους οφειλέτες για ρύθμιση των χρεών τους

Επόμενο Άρθρο
Γενναίες μειώσεις τελών για στήριξη της επιχειρηματικότητας

Η ΔΕΥΑ Άρτας καλεί τους οφειλέτες για ρύθμιση των χρεών τους

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης & Προϋποθέσεις.

Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Πρόσφατα άρθρα

  • Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η Ελληνική Προεδρία του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στο Δίκτυο UniAdrion Αδριατικής-Ιουνίου
  • Έναρξη των αιτήσεων εγγραφών – επανεγγραφών για τα βρέφη και νήπια στους Παιδικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του Δήμου Ιωαννιτών, για το σχολικό έτος 2025-2026
  • Μια τιμητική βραδιά για το Σάββα Σιάτρα από το Δήμο Ζίτσας και την Ένωση Αποφοίτων Ιεροδιδασκαλείου Βελλάς
  • Έργα βελτίωσης τμημάτων του Εθνικού οδικού Δικτύου
  • Παράταση διακοπής υδροδότησης στην οδό Μαρίκας Κοτοπούλη

Κατηγορίες

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΠΑΛΙΑ ΕΚΔΟΣΗ

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

© 2021 ACL + Media

Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

© 2021 ACL + Media

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας. Συνεχίζοντας την πλοήγηση στην ιστοσελίδα μας αποδέχεστε τους όρους χρήσης. Επισκεφτείτε τους Όρους Χρήσης για περισσότερες πληροφορίες.