Η Ένωση Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων συντάσσεται με την Περιφέρεια Ηπείρου, τον Δήμο Ιωαννιτών, το ΤΕΕ Ηπείρου και όλους τους φορείς στο αίτημα κατασκευής κόμβου εισόδου στη θέση «Δρίσκος» της Εγνατίας Οδού προκειμένου να βγει από την απομόνωση η συγκεκριμένη πλευρά του λεκανοπεδίου και να ανοιχτεί νέα δίοδος ανάπτυξης για ολόκληρη την περιοχή. Επιπλέον, συνηγορεί με αυτή την προοπτική για την καλύτερη τουριστική και επιχειρηματική ανάπτυξη της Βορειοδυτικής περιοχής των Ιωαννίνων.
Προτεραιότητα για την ΕΞΝΙ είναι η άρση της γεωγραφικής απομόνωσης αλλά και η αποκατάσταση μιας κραυγαλέας ανισότητας. Από τη μία, είναι η Νοτιοανατολική πλευρά όπου ο κόμβος της Εγνατίας ευνόησε ποικιλοτρόπως την συγκεκριμένη περιοχή. Από την άλλη, η Βορειοδυτική βρέθηκε ξαφνικά στην… απομόνωση, καθώς με την Εγνατία υποβαθμίστηκε σε μεγάλο βαθμό. Αυτή η άνιση «μεταχείριση» ενός τόσο σημαντικού τμήματος του Λεκανοπεδίου που συνδέει το Πέραμα, τη Περιφερειακή οδό, το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων, το Γενικό Νοσοκομείο «Χατζηκώστα», τη Βιομηχανική Περιοχή, τη Ζίτσα, τα Ζαγοροχώρια, το Πωγώνι, την Κόνιτσα και τον μεθοριακό σταθμό της Κακαβιάς, μπορεί να ανατραπεί, με την κατασκευή κόμβου που θα ενώνει την Εγνατία οδό με την παλαιά Εθνική οδό Ιωαννίνων – Τρικάλων. Επίσης προκύπτουν και σοβαρά θέματα ασφάλειας για την γρήγορη μετάβαση των πυροσβεστικών οχημάτων και των ασθενοφόρων στα σημεία πρόκλησης πυρκαγιών, ατυχημάτων και δυστυχημάτων.
Εξάλλου ο κυκλοφοριακός φόρτος στον συγκεκριμένο άξονα θα αυξηθεί με την κατασκευή του διευρωπαϊκού οδικού άξονα Ιόνια-Κακαβιά και την ολοκλήρωση του Ε65.
Με βάση τα παραπάνω η ΕΞΝΙ συντάσσεται με τους φορείς και τους πολίτες της περιοχής που διεκδικούν την κατασκευή του συγκεκριμένου δρόμου, προκειμένου να εξασφαλιστεί η σύντομη και εύκολη πρόσβαση όλου του Βορειοδυτικού τμήματος του Λεκανοπεδίου στον συγκεκριμένο αυτοκινητόδρομο.
Να σημειωθεί πως ο Υφυπουργός Υποδομών κ.Νίκος Ταχιάος σε παλαιότερη συνάντησή του με τον Περιφερειάρχη Ηπείρου κ.Αλέξανδρο Καχριμάνη παρείχε διαβεβαιώσεις πως το αίτημα για κατασκευή κόμβου στον Δρίσκο θα αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης με τον παραχωρησιούχο.Μάλιστα, όπως είχε αναφέρει, οι απαιτήσεις των τοπικών κοινωνιών αντιμετωπίζονται εύκολα και το θέμα θα αποτελούσε την πρώτη προτεραιότητα συζήτησης μετά τις σήραγγες.
Το αίτημα είναι δίκαιο, διότι δεν δικαιολογείται η ύπαρξη μιας μόνο εξόδου της Εγνατίας οδού για το Νομό Ιωαννίνων των 160.000 και πλέον κατοίκων και των χιλιάδων επισκεπτών, τη στιγμή που περιοχές με υποπολλαπλάσιο πληθυσμό από τα Ιωάννινα, όπως τα Γρεβενά να έχουν τρεις.