• ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τρίτη, 1 Ιουλίου, 2025
VimaNews
Advertisement
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Vima News
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Έρευνα αγοράς των Ηπειρωτικών παραδοσιακών τροφίμων

11 Μαΐου 2021
in ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
A A
0
Έρευνα αγοράς των Ηπειρωτικών παραδοσιακών τροφίμων
Share on FacebookShare on Twitter

Το εργαστήριο Χημείας Τροφίμων του Τμήματος Χημείας, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ηπείρου, εκπόνησε για πρώτη φορά έρευνα αγοράς των Ηπειρωτικών παραδοσιακών τροφίμων με σκοπό μία πρώτη αποτίμηση της άποψης των καταναλωτών για τα εν λόγω τρόφιμα. Η έρευνα διενεργήθηκε διαδικτυακά, εν μέσω πανδημίας, το φθινόπωρο του 2020, με τη συμμετοχή 510 συμμετεχόντων πανελλαδικά.
Η έρευνα έδειξε ότι οι καταναλωτές γνωρίζουν τα Ηπειρωτικά τρόφιμα (84,8%), την τοπική τους παραγωγή (86,2%), και τα οφέλη υγείας τους (78,8%). Πιστεύουν ότι προβάλουν την περιφέρεια (95,9%) και ότι εάν τα έβρισκαν στην περιοχή τους θα τα αγόραζαν (82,5%). Ταυτόχρονα, όμως, πιστεύουν ότι οι εταιρείες παραγωγής των τροφίμων δεν είναι ικανές να τα προωθήσουν εκτός Ηπείρου (54,4%), και ότι γενικότερα η προώθησή τους μάλλον δεν είναι ακόμη ικανοποιητική (μόνον 7,1% θετική άποψη). Οι καταναλωτές τα αγοράζουν από τα supermarket κυρίως (89,2%), με συχνότητα κυρίως μία φορά την εβδομάδα (38,9%), ή μία φορά τον μήνα (26,7%). Προτιμούν με σειρά επιλογής τα παραδοσιακά Ηπειρωτικά τυριά (94,3%), γαλακτοκομικά (69,4%), κρασιά (39,1%), αρωματικά φυτά (27,3%), μέλι (38,5%), ζυμαρικά (19,6%), όσπρια (18,4%) και λάδι (14,6%).
Τα ως άνω αρχικά ευρήματα, μαζί με τα υπόλοιπα της έρευνας, δείχνουν μία πρώτη εικόνα της αντίληψης των καταναλωτών για τα Ηπειρωτικά τρόφιμα, και μπορούν να καθοδηγήσουν (μαζί με άλλες πιο εξειδικευμένες έρευνες που προγραμματίζονται) την ανάπτυξη και προώθησή τους στην μετά πανδημία εποχή, στην οποία ο καταναλωτής θα είναι πλέον διαφορετικός!!
Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Αpplied Sciences, όπου μπορεί κανείς να βρει επιπλέον πληροφορίες και στοιχεία επικοινωνίας:
«Consumers’ attitude and perception toward traditional foods of northwest Greece during the COVID-19 pandemic” D. Skalkos, I.S. Kosma, E. Cahsioti, M. Papageorgiou, R.P.F. Guine, Appl. Sci., 2021, 11, 4080, 1-20. https://doi.org/10.3390/app11094080.

ShareTweetShare
Προηγούμενο Άρθρο

Κατέθεσε 4.485 ευρώ για μηχάνημα που δεν παρέλαβε ποτέ

Επόμενο Άρθρο

Tην Κυριακή η εκλογή νέου Προέδρου του Περιφερειακού Συμβουλίου Ηπείρου

Επόμενο Άρθρο

Tην Κυριακή η εκλογή νέου Προέδρου του Περιφερειακού Συμβουλίου Ηπείρου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης & Προϋποθέσεις.

Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Πρόσφατα άρθρα

  • Η Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου καλύπτει το 100% των ενεργειακών της αναγκών από ΑΠΕ μέσω virtual net metering
  • Εκδήλωση αφιερωμένη στην επέτειο της Μάχης της Σπλάντζας
  • 1η Εκδήλωση Γνωριμίας ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΑΡΟΝ & ΜΕΛΛΟΝ
  • Aπαγόρευση της κυκλοφορίας, στάσης και στάθμευσης στην Κιάφα
  • Σύλληψη δύο ατόμων στην Πρέβεζα για διακίνηση ναρκωτικών

Κατηγορίες

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΠΑΛΙΑ ΕΚΔΟΣΗ

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

© 2021 ACL + Media

Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

© 2021 ACL + Media

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας. Συνεχίζοντας την πλοήγηση στην ιστοσελίδα μας αποδέχεστε τους όρους χρήσης. Επισκεφτείτε τους Όρους Χρήσης για περισσότερες πληροφορίες.