• ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Παρασκευή, 9 Μαΐου, 2025
VimaNews
Advertisement
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Vima News
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Συνεχίζεται και το 2022 η μεγάλη αύξηση στις ψηφιακές συναλλαγές με το Δημόσιο

17 Οκτωβρίου 2022
in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
A A
0
Στο gov.gr η δήλωση ονοματοδοσίας και η δήλωση βάπτισης
Share on FacebookShare on Twitter

Συνεχίζεται η αύξηση των ψηφιακών συναλλαγών με το Δημόσιο τους πρώτους εννέα μήνες του 2022, σύμφωνα με στοιχεία του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Συγκεκριμένα, κατά την περίοδο από την 1η Ιανουαρίου μέχρι και την 30ηΣεπτεμβρίου του τρέχοντος έτους, τα συστήματα του Δημοσίου είτε παρείχαν ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς τους πολίτες, είτε «μίλησαν μεταξύ τους» αθροιστικά περισσότερες από 665 εκατομμύρια φορές, αποτρέποντας έως και αντίστοιχο αριθμό φυσικών επισκέψεων από πολίτες προς υπηρεσίες.
Οι 665 εκατομμύρια ψηφιακές συναλλαγές μέσα στους πρώτους εννέα μήνες του 2022 ξεπερνούν ήδη τον συνολικό αριθμό ηλεκτρονικών συναλλαγών του 2021, οπότε και καταγράφηκαν αθροιστικά 567 εκατομμύρια ψηφιακές συναλλαγές. Σημειώνεται ότι οι ίδιοι αριθμοί για το 2020, το 2019 και το 2018 ανήλθαν σε 94, 34 και 8,8 εκατομμύρια αντίστοιχα. Στις ψηφιακές συναλλαγές αθροίζονται:
• οι ψηφιακές υπηρεσίες, δηλαδή η ταυτοποίηση των πολιτών σε ένα πληροφοριακό σύστημα με τη χρήση των κωδικών του Taxisnet ή μέσω κωδικών webbanking, και
• οι διαλειτουργικότητες, η ανταλλαγή, δηλαδή πληροφοριών μεταξύ υπηρεσιών και μητρώων του Δημοσίου χωρίς άλλη ενέργεια από πλευράς του πολίτη πέρα από τη χορήγηση της συγκατάθεσής του.
Αναλυτικότερα, σε ότι αφορά στη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών, ο αριθμός των αυθεντικοποιήσεων προκειμένου οι πολίτες να έχουν πρόσβαση σε ψηφιακές υπηρεσίες με τη χρήση των κωδικών Taxisnet έφτασε κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2022 τα 282 εκατομμύρια. Αναλογικά, σε όλη τη διάρκεια του 2021είχαν πραγματοποιηθεί 269εκατομμύρια κλήσεις για αυθεντικοποίηση και, συνεπώς,στο τέλος του έτους η αύξηση θα είναι της τάξης του 40%, αποτυπώνοντας τη διαρκή αύξηση των διαδικασιών που ψηφιοποιούνται και εντάσσονται στο gov.gr
Ο αριθμός των κλήσεων διαλειτουργικότητας για αυτοματοποιημένη διαβίβαση στοιχείων μεταξύ των πληροφοριακών συστημάτων του Δημοσίου ανήλθε σε περίπου 382 εκατομμύριαστους πρώτους εννέα μήνες του 2022, ενώ για όλη την προηγούμενη χρονιά (2021) ήταν 297 εκατομμύρια. Συνεπώς, για το σύνολο του 2022 αναμένεται αύξηση της τάξης του 71% – γεγονός που μαρτυρά την ιδιαίτερη έμφαση που δίδεται στη διασύνδεση των μητρώων και των συστημάτων του Δημοσίου.

 Σύνολο 2018Σύνολο 2019Σύνολο 2020Σύνολο 20212022 (έως 30 Σεπτεμβρίου)
Αυθεντικοποίηση χρηστών (πρότυπο oAuth2.0) 4.494.41329.116.04457.185.731269.631.871282.953.461
Σύνολο WS κλήσεων ανά έτος4.286.5025.572.25637.502.632297.331.109382.653.498
Σύνολο όλων των κλήσεων ανά έτος8.780.91534.688.30094.688.363566.962.980665.606.959

Ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης δήλωσε: «Οι ψηφιακές συναλλαγές αποτυπώνουν την προστιθέμενη αξία του ψηφιακού μετασχηματισμού στην καθημερινότητά μας. Κάθε φορά που ο πολίτης εξυπηρετείται ψηφιακά, κάθε φορά που τα συστήματα του Δημοσίου “συνομιλούν” μεταξύ τους, αυτό σημαίνει έως και μια αναμονή στην ουρά λιγότερη. Ήδη, μόλις στα 3/4 του 2022, έχουμε ξεπεράσει τον συνολικό αριθμό των ψηφιακών συναλλαγών του 2021. Αυτό σημαίνει ότι στο τέλος του έτους θα βρισκόμαστε στο φάσμα του ενός δισεκατομμυρίου ψηφιακών συναλλαγών – που μεταφράζεται σε πάνω από100 ουρές που κατά μέσο όρο γλιτώνει τον χρόνο κάθε ενήλικος πολίτης. Και αυτό οφείλεται τόσο στην ψηφιακή πρόοδο του Δημοσίου, όσο και στην ολοένα αυξανόμενη εμπιστοσύνη των πολιτών στις ψηφιακές υπηρεσίες. Όλοι μαζί – κράτος, πολίτες και επιχειρήσεις – συνεχίζουμε ψηφιακά, βελτιώνοντας την καθημερινότητα όλων».
Ο Γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Καθηγητής Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος επισήμανε ότι: «Με το Κέντρο Διαλειτουργικότητας υποστηρίζουμε τη δραστική επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Με τον διαρκώς αυξανόμενο αριθμό κλήσεων τα τελευταία έτη και την αναλογικά μεγαλύτερη αύξηση των κλήσεων διαλειτουργικότητας σε σχέση με τις κλήσεις αυθεντικοποίησης που παρατηρείται τα 2 τελευταία έτη, αναπτύσσουμε και διαθέτουμε στους πολίτες υπηρεσίες που είναι ολοκληρωμένες, με στόχο να μπορούμε εξυπηρετήσουμε τον πολίτη στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό».

ShareTweetShare
Προηγούμενο Άρθρο

Θανατηφόρο τροχαίο: Πεζός παρασύρθηκε από αυτοκίνητο

Επόμενο Άρθρο

Μείωση πίεσης ή και διακοπή υδροδότησης λόγω βλάβης

Επόμενο Άρθρο
Bλάβη υδροδότησης στα Μάρμαρα

Μείωση πίεσης ή και διακοπή υδροδότησης λόγω βλάβης

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης & Προϋποθέσεις.

Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Πρόσφατα άρθρα

  • Θέματα για λογοδοσία στο προσεχές περιφερειακό συμβούλιο
  • Σε μία εβδομάδα ξεκινά το Zagori Impact Investing Forum
  • Εκδήλωση για τη γιορτή της μητέρας στα Εικονίσματα
  • «Στασιμότητα ενεργειών μετεγκατάστασης του Σωφρονιστικού Καταστήματος (Σ.Κ.) Ιωαννίνων»
  • Διεθνές Εργαστήριο Τεκμηρίωσης και Ανάδειξης Πέτρινων Γεφυριών της Ελλάδας

Κατηγορίες

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΠΑΛΙΑ ΕΚΔΟΣΗ

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

© 2021 ACL + Media

Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

© 2021 ACL + Media

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας. Συνεχίζοντας την πλοήγηση στην ιστοσελίδα μας αποδέχεστε τους όρους χρήσης. Επισκεφτείτε τους Όρους Χρήσης για περισσότερες πληροφορίες.